، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

دوقلوها

نظرات (4)

شیوا
12 اردیبهشت 92 13:17
لطفا به صفحه من سر بزنید و بهترین رو به دلبندتون هدیه بدین در ضمن تا 5 روز این مجموعه ارزشمند رایگانه


آویسا
2 مرداد 92 13:38
سلام دوست عزیزم من برای اولین بار در عمرم در یه مسابقه بنام نی نی شکمو شرکت کردم. کد انتخاباتیم 527 است که اگه لطف کنید به شماره 20008080200 پیامک کنید ممنون می شم. آرزو دارم برنده بشم. راستی حتما بهم سر بزنید خوشحال می شم. امیدوارم بتونم جبران کنم. Avisa1389.niniweblog.com راستی الان عکسم تو صفحه اصلی وبلاگ هم هست. Niniweblog.com
محراب و مليكا
9 مرداد 92 12:28
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . امروز كه نتايج رو ديدم رتبم خيلي پايين بود حقيقتش دلم خيلي شكسته . لطف كنيد به دخترم راي بدين و اگه ميشه به دوستان و آشناهاتون هم بگين به دخترم راي بدن كد 576 . ممنون كه دلم رو نشكستين http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/
دقلوها
1 مهر 92 21:48
سلام وبتون قشنگه به ما هم سر بزنید خبر بدید تا لینکتون کنیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دوقلوها می باشد